niedziela, 29 marca 2015

AKWARIUM W DOMU A ALERGIA DZIECKA!!!

UWAGA POCIECHY CZY AKWARIUM MOŻE WYWOŁYWAĆ ALERGIE U DZIECI MAŁYCH I TYCH WIĘKSZYCH LUB DOROSŁYCH!!!


Ostatnio zastanawiałem się nad tym tematem gdyż sam mam małego bobasa w mieszkaniu.
 Alergia jest to oddziaływanie pewnych obcych substancji na organizm zwanych alergenami powodujących różne objawy (kichanie plamy na skórze) nie będę pisać definicji alergii każdy zainteresowany wie co to jest alergia i jakie są objawy!!

U mojego syna zaczęły się pojawiać plamy na skórze (syn w wieku prawie pół roku),oczywiście zaczęliśmy szukać przyczyn w pokarmie otoczeniu w wilgotności powietrza ,gdyż gdy włączaliśmy nawilżacz wydawało nam się że objawy są silniejsze..
Zainteresowałem się akwarium...(oczywiście u pediatry okazało się że to są za małe objawy aby się przejmować alergią)

W internecie nie znalazłem dużo informacji ale napiszę to co się dowiedziałem,pierwszą ważną rzeczą jest to,że akwarium znacznie zwiększa  wilgotność w naszym pokoju a w szczególności takie bez pokrywy bez wentylacji, a tam gdzie jest wilgoć ROZTOCZE (ACARI) znacznie szybciej się rozmnażają.
Czyli alergicy muszą znaczniej uważać..
Drugą rzeczą jest podobno to że intensywny wysyp glonów w naszym akwarium też możebyć alergiczny,gdyż wydzielają one specyficzny zapach,..
Na szczęście w moim mieszkaniu zostanie akwarium i póki co nikomu nie szkodzi,a wręcz przeciwnie cieszy oko i zdobi sypialnie :)))))




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania