sobota, 28 marca 2015

MOJE AKWARIUM !!!

Moje akwarium ma prawie 3 miesiące,postanowiłem pokazać rezultaty oczywiście nie mogło obyć się bez problemów takich jak glon gdzie na 2 tygodnie musiałem zaprzestać podawania nawozów..!!


Więc zaczynamy... nawozy stosuje jednej firmy  nowej dość niedrogie  i powiem szczerze ,że jestem zadowolony,może to nie są efekty super jak czołowych marek ale wiele nie odstają w rezultatach,efektach,.,!

DAWKA DZIENNA!!


  1. Podaję co2 jakieś 7-8 godzin..
  2. Żelazo.
  3. Potas.
  4. Macroelementy
  5. Carbo fuel
PRZY PODMIANIE WODY RAZ W TYGODNIU!!
  1. Microelementy.
  2. Bakterie nitryfikacyjne, w płynie ,oraz bakterie w postaci kulek do filtra zewnętrznego (przy czyszczeniu filtra raz na miesiąc)!!
  3. Zielona herbata !!
WSZYSTKIE NAWOZY STOSUJE WEDŁUG ZALECEŃ PRODUCENTA Z WYJĄTKIEM POTASU PODAJĘ GO W WIĘKSZYCH DAWKACH,TESTY RAZ W NA TYDZIEŃ PASKAMI Z WYJĄTKIEM ŻELAZA!!!(PÓKI CO WSZYSTKO W NORMIE TWU TWU!!)

OTO FOTO!!POCZĄTEK!!
OTO FOTO AKTUALNIE!!







































Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania