czwartek, 15 stycznia 2015

MOJE AKWARIUM

Akwarium 60 litrów


  • Podłoże Aqua substrat II 
  • Pokrywa PCV własnego wykonania
  • Oświetlenie 3x15w T8
  • CO2 butla wysoko ciśnieniowa
  • Filtr zewnętrzny 
  • Rośliny 
  • Dekoracje "korzeń"
  • Tło




PODŁOŻE;
Pierwszy raz robię na tym podłożu,zobaczymy spotkałem się z różnymi opiniami.
Podobno przy stosowane do wód Europejskich zobaczymy ,przy osmozie wydajność na 3 lata przy kranówie 1 rok.
Pełny opis można przeczytać,internet lub osobiście w sklepie akwarystycznym.

POKRYWA;

PCV wymierzyłem rozrysowałem i z pomocą kolegi zrobiliśmy,pasuje na wszystkie 60x30 ;))pokrywa to dziadek ma jakieś 5 latek;)))))

OŚWIETLENIE;

3X15 wat T8 stateczniki elektryczne mniej zabawy, 2 świetlówki typowo akwarystyczne 1 przemysłowa.

CO2;

Cały zestaw kupiony na necie jeden z tańszych bez elektrozaworu nie stosuje.

FILTR;

Zewnętrzny nowość z możliwością rozbudowy do 6 modułów na zbiornik 300l ,osobiście posiadam 3 moduły w nich staram się umieszczać filtrację Mechaniczną Biologiczną  i Chemiczną.

ROŚLINY;

Szybko i wolno rosnące (żabienicowate,rogatkowe,turzycowate.)niektóre przy stosowane do większych zbiorników.

DEKORACJE
Korzeń dość duży ale w planie jest go pokryć zieleniną.

TŁO

Czekam na niebieskie 3D. musiałem zakryć kable obecnym.

MÓJ ZŁOTY ŚRODEK ;

Nie mam go na początku podmianka co 2 dni swiatło dość krótko 4-5 godzin dziennie CO2 24 godz bardzo powoli Mikro i Makro elementy,oczywiście bakterie dodaje.


ZDJĘCIA;





















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania