piątek, 20 marca 2015

CZYŚCIK MAGNETYCZNY W AKWARIUM


Czyścik magnetyczny pływający -zakupiłem czyścik jakiś miesiąc temu,mimo różnych zdań postanowiłem zaryzykować..
Cały jego sukces zawdzięcza magnesom które dzięki przyciąganiu, nie musimy wkładać dużego wysiłku przy czyszczeniu szyby w akwarium!!! 
Strona wewnętrzna znajdująca się w akwarium pokryta jest krótkimi włoskami które czyszczą szybę,natomiast cześć zewnętrzna służy nam do przemieszczania wewnętrznej strony.
Dzięki szybkimi ruchami reki możemy w krótkim czasie wyczyścić szybę z glonu i zanieczyszczeń.
Mój czyścik jest pływający czyli bez problemu mogę go przemieszczać na boczne lub tylne szyby nie martwiąc się ,że wewnętrzna cześć spadnie na dno akwarium.
Dodatkową zaletą jest centymetrowa wypustka dzięki której mogę dotrzeć do każdych zakamarków w moim baniaku:)))!!! 
Ogólnie jestem bardzo zadowolony!!!
Teraz wady trzeba więcej ruchów i powtórzeń żeby wyczyścić daną powierzchnie,no i zajmuje troszkę miejsca jeśli pozostawiamy czyścik w baniaku,podobno rysuje szybę ,nie zauważyłem żadnych zarysowań,może są u akwarystów gdzie podłoże jest piaszczyste i gdy piasek dostanie się do czyścika.
Oto moja opinia na temat czyścika magnetycznego!!!







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Zapraszam do komentowania